Wednesday, August 26, 2009

yang sebenarnya....

oish..

selamat pagi/petang/malam and fosho selamat beposa..

posa x??

x??

nasi bli kt mna??

share??

haha..

lawak ja.. nk mampuih ngn mak aku..

stg xpasai2 kena punggai ngan batu lesung..

kt sni sbenaqnya aku nk wt skit confessions ar..

about aku..

yang sebenarnya....

1-aku x tere pn men futsal.. slalu goalie je.. tu pn ayik goal je.. striker kdg2 ar.. hehe..

2-suka tdoq.. jgn kacau aku tdoq, u dont like me when i'm angry.. grr..

3-asyik on9 je.. ok ar tu dr asyik dok mgumpat je.. haha..

4-bru bjinak2 dgn bidang per'snuker'an & pool.. ketagih beb.. tambah2 umah sewa skrg btoi2 blakang pusat snuker.. haha..

5-suka men game bola.. yg len2 ok ja.. (dota aku angkat bendera putih siap2...)

6-mnat kaler hitam.. ni yg hebat skit.. kebanyakkan bju p klas aku msti kaler hitam.. ni suma gara2 crow zero, mcr, green day ngn black rx.. black mentor xmen ar.. hahaha...

7- malas bsuh baju.. gila ah.. semenjak 2menjak ni smakin mnjadi2 mlas aku ni.. duit dah la xdak.. dok perabih byaq bil dobi.. adoi.. sapa2 mau tolong??

8-tamao serizawa.. knai?? ala, mamat samseng skolah suzuran dlm cta crow zero tu ar.. wlaupun dia klah ngan genji takiya, aku still mnat dia.. mau simpan rmbut cam dia.. ganas sket.. hahaha..

9-dlm mode serabut kepala otak.. dsebabkan faktor2 semasa spt keadaan kewangan yang semakin tenat serta timbunan asgments , dan juga faktor2 fizikal sperti ketidakseimbangan hormon dan otak yg kadang2 ala2 "server down"(huhu), 2 mggu kebelakangan agak serabut dan dijangka berlanjutan hingga 3-4 minggu akan datang.. oleh itu, kepada pihak2 yg tdak dpat layanan yg sempurna oleh pihak kami, ampun dan maaf kupinta darimu.. hahaha...

10-posa penuh.. wlaupun lapaq, kna than.. huhu.. xmau pecah record.. dh bpa blas tahun aku posa pnuh.. xkan besaq2 nk ponteng kot.. ponteng klas maybe ar, tp ponteng posa pantang tok nenek aku ar.. hehehe..

ada bnyak lg yg sebenarnya ni.. nnti plak ar aku gtau.. kerana sekarang otak saya menyuruh saya tidur, tetapi saya tidak mahu.. hehehe...

ayat hari ini: dont let ur mind be the bos.. u be the bos of ur mind...
*credit to puan komalah.. hehe..

No comments:

Post a Comment