Thursday, December 31, 2009

2009-2010..

yezza..
selamat malam..
macam mna hidup??
ada baik??
baek punya!!..
hehe..
anyway, pejam celik pejam celik,
lg 37 minit nak masuk tahun baru 2010..
azam tahun 2009 cmna???
tercapai??
atau terencat??
atau xbjalan langsung??
hmmm..
mcm2 ada..
mcm aku, banyak yg terjadi dlm tahun ni..
ada pahit, ada manis,
ada yg meluat, ada yg sayang,
tu benda besa..
tahun ni aku wt praktikal utk my course..
best..
bnyak pengalam bru dapat..
dpt rasa real life situation as a accountant.. (cewah!!)
ok la tu..
walaupun 6 bulan ja..
dapt kenai penyelia2 yg baik2 hati belaka..
mr.saiful fazli ngn kak yuszalina..
dapat gaji tiap2 bulan..
hahaha.. joli sakan..
tahun ni yg paling xble blah plak..
hp masuk ayaq..
aku mmg bengang..
rasa mcm nk saman ja nike..
cakap beg waterproof..
buka2 beg penuh ngn ayaq..
habis hp aku.. celaka punya nike..
benda paling best aku dpat tahun ni..
jersi no 7 manchester united..
dibeli straight from old trafford..
ni aku btoi2 berterima kasih kt abg fathi abdul rahim aku (sepupu)
yg keja kt sana..
siap ada nama aku kot..
pkai2 bju tu trus rsa mcm rooney..
aku yakin klau aku krus skit, msti sbjik bdn cm rooney..
hahahaha..
2010..
aku x expect banyak utk tahun ni..
cuma aku nk siap sediakan diri aku utk semua dugaan dlm tahun 2010 ni..
yela.. insyaAllah klau xdak apa2, aku abis blajaq bulan 6 ni.. (INSYAALLAH)
pastu nk keja dulu kot dlm 2-3 tahun, then sambung degree..
umoq pn dh 20 lebih..
nk pkai nissan skyline lagi..
banyak2..
so kesimpulannya,
ambil perkara2 yg lepas utk dijadikan panduan agar kita tidak tersasar dari matlamat pada masa akan datang..
=p

No comments:

Post a Comment