Saturday, June 27, 2009

michael jackson is the ALL TIME king of pop..


hari jumaat lpas(26 jun) pas smayang jumaat..
mcm besa, aku ngn ayah aku nk kuaq makan..
pastu dlm radio ckp yg michael jackson dh meninggal dunia..
meninggal sbb sakit jantung pd usia 51 tahun..
aku pn agak tkjut la..
sbb klau x slah..
dlm bulan lepas dlm paper ngn internet ckp yg mj akan wt konsert kt london(kot)..
seriously ckp..
aku mmg pminat michael jackson..
kiranya aku ni mmbesaq ngn lgu dia la..
beat it, billie jean, thriller..
layan beb..
ayah aku pn minat gila ngn si mj ni..
so, kami dua2 org agak feeling ar aritu.. hehe=p
esoknya plak(27 jun)..
aku baca paper kosmo..
dia ckp mj mati dalam islam..
btol ka??
klau betoi..
alhamdulillah..
sblum ni pun aku ada la dengaq & baca dalam internet yg si mj ni masuk islam..
guna nama mikhael jackson klau x silap..
tapi dia x umumkan pn..
so, xtau la berita ni btoi ka x..
cmnapun..
bak kata pepatah..
harimau mati tggalkan belang,
manusia mati mninggalkan nma..
bg aku, mj meninggalkan moon walk..
hehe..
layan gila..
tgok xjemu beb..
so..
rest in peace michael jackson..
may god bless u..
amin..


No comments:

Post a Comment