Saturday, June 27, 2009

revenge is sweet..


24 jun..
aku ngn my beloved babe g mnonton wayang..
cite apa??
transformers 2:revenge of the fallen..
sempoi beb..
aku g tgk kt cs..
org2 sp tau la cs tu apa..
kan2??(bkn counter strike ar.. central square)
24 jun tu kira ari first ar trasformers dtayangkn di seluruh dunia..
so, kira kt area sp,
aku ngn awek aku antara yg terawal ar p tgk..
hohoho..
memandangkan 24 jun ari rabu..
aku xla tkut sgt pasai ticket..
sebab arini ramai keja..
mmandangkan aku ngn awek aku kuaq agak lambat..(sampai cs dlm kol 12)
kerusi pn agak depan la..
tp xla sampai kena langut..
cita dia mmg best..
layan..
kali ni lg banyak robot..
ade yg dh tua mcm jetfire..
siap ngn tongkat2 lg..
ada robot keta viva..
hehe..
skali tgk mcm viva..
dua kli tgk rupa2nya chevy..
maybe aveo kot..
tp 2 pintu la..
hehehe..
dlm cita ni..
x dnafikan..
megan fox mmg hot..
hehehe..
cite ni agak lama..
2 jam 45 minit ar plus minus..
tp bbaloi ar..
dri 5 bintang..
aku bg 4.5 bintang for the movie..
0.5 utk megan fox..
so 4.5+0.5=5 stars..
hehehe=p
pas abis tengok wayang..
aku ngn awek aku pn apa lg..
p makan kfc la..
pekena ayam fiery crunch..
haha..
aku siap bli mainan transformers lg..
haha..
aku ckp kt kak yg jga kaunter kfc tu..
aku nk bg kt adik aku..
hahaha..
seb bek dia pecaya..
skrg aku dh de optimus prime ngn bumblebee..
ironhide ngn starscream ja xdak lg..
so..
de sapa2 nk sponsor??
hehehe=p







No comments:

Post a Comment